Levering

Spørgsmål og svar

Du er altid velkommen til at tage kontakt til os pr. e-mail eller telefon såfremt du har spørgsmål til produkter eller bestilling. Du bedes dog altid først forsøge at finde svaret på siden her.

 

På siden her er de oftest stillede spørgsmål besvaret. Spørgsmål og svar er kategoriseret i emner, hvor spørgsmål relateret til henholdsvis halal, økologi, kvalitet, prisniveau, sporbarhed, levering, butik og virksomheden er besvaret i detaljer.

Levering

I denne sammenhæng betegnelse for transport af produktet til kunden.

 

  1. Hvor i landet kan I leverer kødet? I Storkøbenhavn. Vi arbejder på at kunne levere i resten af landet i fremtiden. Skriv dig op på en ønskeliste for din by ved at sende en e-mail til by@okohalal.dk
  2. Hvor ofte leveres kødet? Ugentlig levering.
  3. Kan jeg selv afhente kødet? Nej.
  4. Hvad tid på dagen leveres kødet? Morgen, eftermiddag eller aften - eller efter aftale.
  5. Hvordan leveres kødet? I termokasser og i kølebil så kølekæden ikke brydes.
  6. Hvordan pakkes kødet? Hvert kødstykke vakuum pakkes separat.
  7. Hvordan er kødet mærket? Mærkningsetiketten er lovmæssigt godkendt og indeholder information om udskæring, vægt, holdbarhed, EU-autorisations nr., halal-mærke og økologimærke.
  8. Hvilke ugedage leveres der igen til private husstande i Storkøbenhavn? På torsdag og fredag.

Besøg webshop

Økohalal kød udbydes kun via vores webshop og kan ikke fås i fysiske butikker.

 

Ugentlig levering! Bestil senest

tirsdag kl. 12:00